петак, 26. јун 2015.

Dekoracija za vašu sobu

Obozavam uradi sam projekte. Uvek se radujem kada oko mene vidim nešto što sam napravila sama, jer znam da sam se oko toga potrudila, a ne samo uzela gotovo iz prodavnice. Pošto nisam skoro podnovila sobu, rešila sam da napravim nešto za nju. Ovo je odličan način da se zabavite ako vam je dosadno.

Viseća srca za zid
Potrebno vam je:
Rolna toalet papira
Ukrasna lepljiva traka
Konac (ako zelite da srce zakačite za zid)

Prvo iseciti rolnu na 4 dela.












Zatim savijte vrh svakog dela ka unutrasnjosti tako da dobijete srca.












Ukrasnom lepljivom trakom oblepite srca.












Srca mozete zakačiti bilo gde. Ako zelite da ih zakačite na zid kroz njih samo provucite konac. 

Kako vam se dopada ideja sa srcima?

Нема коментара:

Постави коментар