петак, 30. октобар 2015.

Moj prvi Q&A post :D

Pa konacno sam odlucila da napisem prvi Q&A post. Mnooogo vam hvala sto ste mi postavljali sjajna pitanja za ovaj post, zaista se nisam nadala da ce ih biti ovoliko<3 :) Pa da krenemo :)



1) Koliko imas godina?
Imam 14 godina :)

2) Koliko imas citaoca?
Imam 38 citaoca. Mozda za nekoga to deluje jako malo, ali meni ovo znaci kao da imam 1038 citalaca (i hvala vam puno na tome <333).

3) Misljenje o blogu ,,Ana's world'' (link je  http://anasworld7.blogspot.rs )?
Ovo je jedan jako lep, originalan i zanimljiv blog. Svaki put, Ana Bundalo me iznenadi prelepim postovima i uvek ih rado citam. Ni jednim jedinim postom me nije izneverila, zato sto su svi postovi stvarno odlicni. Sve u svemu, ne postoje dovoljno lepe reci kojima bi mogla da opisem ovaj prelep post i njegovu predobru vlasnicu :D Jos jednom svaka cast <333

4) Da li bi vise volela da imas psa ili macku?
Ufff, ovo je jedno od pitanja na koje stvarno ne postoji pravi odgovor. Jednostavno, i psa i macku volim na drugaciji nacin. Psa bi volela da imam zato sto bi mogla da ga vodim u setnju kada niko nema vremena da ide sa mnom, zato sto bi sa njim mogla da se igram u svakom trenutku, i ima jos puno, puno razloga. Sa druge strane, macku bi volela da imam zato sto bi mogla da je mazim po mekanom krznu po ceo dan, da me zabavlja kada mi je dosadno :D itd... Tako da, volim ih podjejdnako (Jaooo, ala sam se raspisala :D :D)

5) Omiljeni youtuber?
Pa to bi definitivno bila Bethany Mota. Ona mi je omiljena zato sto je slatka, zabavna i puna pozitivne energije. Ona je prva youtuberka cije sam videe pocela redovno da gledam, tako da je i to jos jedan od razloga zasto mi je ona najdrazi youtuber :)

6) Omiljeni bloger i blog? 
Uh, zaista ne mogu odluciti samo jedan. Sve blogove i blogerke cije postove redovno citam su mi na neki nacin omiljene. Jednostavno, svako od njih se trudi i zaista uspeva u svetu blogovanja, i zato kod svakog bloga ima nesto sto mi se vise ili manje svidja od nekog drugog bloga, ali sve u svemu svi su oni super :D

7) Zasto si otvorila blog i kada?
Blog sam otvorila ove godine u junu. E sada razlog otvaranja bloga :D Pa jedno vreme sam dosta citala blog ,,Sofijin kutak'' i mnogo su mi se dopali njeni postovi, pa sam pozelela da i ja napravim svoj licni blog. Medjutim, ja nista nisam znala o blogovanju, ali na svu srecu danas postoji internet, pa sam sve sto mi treba pronasla na njemu :D Kada sam pocela da pisem prve postove, videla sam da mi se mnogo dopada da imam svoj blog i sada mi je blog jedna vrlo vazna stvar u zivotu. I hvala vam puno sto me podrzavate u ovome, jer bez vas ovo ne bi bilo ovoliko posebno :)

8) Koji je tvoj prvi citalac?
Moj prvi citalac je Marijana Milicevic i moju reakciju kada sam videla da imam prvog citalaca nikada necu zaboraviti :D (bukvalno sam vristala od srece :D). Taj jedan citalac mi je znacio kao da imam 100000 citalaca, a ne samo jednog :)

9) Da li vise volis jagodu ili smokvu?
Definitivno jagodu :D

10) Citas li knjige? 
Da, obozavam da ih citam :)

11) Preporuci neku tvoju omiljenu knjigu.
Pa mozda bi to bila ,,Online devojka''. Ova knjiga je veoma popularna medju danasnjim tinejdzerima i meni se zaista dopada :)

12) Omiljena serija?
,,The Vampire Diaries'' i ,,Friends''.

13) Da li gledas Teen Wolf, ako da, koji ti je omiljeni lik?
Nazalost, ne gledam Teen Wolf, ali planiram da uskoro odgledam na internetu ovu seriju, posto su mi neke drugarice rekle da je super :)

14) Kakav si djak?
Odlican :)

15) Da li volis da se oblacis sportski, elegantno ili kao darker?
Pa od svega po malo hahah :D Ali stvarno, za razlicite prilike, nosim razlicitu odecu i u svemu se osecam fino :)

16) Odakle si? 
Iz Srbije.

17) Omiljeni citat?
Za odgovor na ovo pitanje sam se razmisljala dosta dugo. Ima ih mnooogo, ali jedan od omiljenih mi je: ,, Snovi postaju neostvarljivi samo zbog jedne stvari: straha od neuspeha.'' - Paulo Koeljo.

18) Blog u kojem nalazis inspiraciju?
Ne posoji samo jedan blog u kojem nalazim inspiraciju. Nju sakupljam pomalo iz svakog bloga kojeg redovno citam, posto su ti blogovi ostavili najveci utisak na mene :)

19) Misljenje o blogu ,,Tijana queen of fashion''? (link je:  http://tijanaqueenoffashion.blogspot.rs)
Od skoro sam pocela da citam ovaj blog, ali to vreme mi je bilo potpuno dovoljno da shvatim da se radi o jednom izvrsnom blogu, punom prelepih i jako zanimljivih postova. Svaki post odise nekom radoscu i lepotom. Imam samo reci hvale i za blog i za vlasnicu Tijanu <333

20) Volis li fikciju/zamisljen svet?
Bas je zanimljivo pitanje :) Pa, volim fikciju.

21) Da li gledas neke teen horor serije, ako da, koje su to?
Pa gledam ih. Gledam ,,American horror story'' i kao sto sam vec rekla, uskoro planiram da odgledam ,,Teen Wolf''.   

22) Omiljena knjiga i pisac?
Vec sam napisala koja mi je omiljena knjiga, a omiljeni pisac mi je verovatno Aleksandra Poter.

23) Iskreno, da li ti se svidja blog ,,Stalia is BAE'' i da li ga posecujes? (link je: http://staliaisbae.blogspot.rs)
Ovaj blog mi se mnooogo svidja, zato sto ima prelepih postova i slika. Redovno ga posecujem, posto je stvarno mnooogo lep :)

24) Koji je tvoj zivotni idol?
Pa iskreno nemam nekog zivotnog idola. Niciji zivot nije savrsen i mislim da se svako treba truditi da svoj zivot ucini sto zanimljivijim i da ga ceni, posto je bas licno tvoj zivot savrsen zivot :D

25) Da li si ikada upoznala neku poznatu licnost?
Na jednom koncertu sam upoznala Galeta iz grupe ,,Kerber''. Pretpostavljam da skoro niko nije cuo za njega, zato sto je ova grupa prilicno stara i definitivno nije zanr muzike koju danasnji tinejdzeri slusaju, ali nema veze :D Takodje sam videla i Cecu Raznjatovic, dok sam prolazila ulicom, a ona je pevala povodom prosle Nove Godine :) Videla sam ja jos neke poznate licnosti, nego ne mogu sada trenutno da se setim svih njih :)

26) Koji su tvoji ciljevi?
Ako se misli na blog, onda mi je cilj da sakupim 100 clanova i preko 10000 pregleda. E sad, znam da ce potrajati dok mi se ova zelja ostvari, ali strpljiva sam ja :D

27) Omiljeni TV kanal?
Pa verovatno ,,Moja prva'', ali nisam 100% sigurna :D Mada ja i ne provodim puno vremena na televiziji, mnogo vise na kompjuteru.

28) Imas li brata ili sestru?
Imam stariju sestru :)

29) Omiljeni smajli?
Zanimljivo pitanje. Mozda :p i :D (sigurno ste primetila da ga mnogo cesto ubacujem u postovima).





Hvala puno 
JeciTijani CvetanovicAni Bundalo, Vildani Šuti Milici Sarcevic na predivnim pitanjima koje su mi postavile za ovaj post i obavezno posetite njihove predivne blogove :)

12 коментара:

  1. Mnoogoo mi se svidja ovaj post. Pitanja su zanimljiva kao i ogovori :-)

    Ako želiš posjeti moj blog i učlani se na njega- http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti punooo,Nero<33Divna si i stvaro su prelepi odgovori,ljubim te,lepoto:D

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno sto si odgovorila na moja pitanja i napisala misljenje, jako sam srecna i zahvalna na tome <333 divni odgovori, ja takodje volim da citam tvoj blog <3

    ОдговориИзбриши
  4. sviđa mi se post, super si odgovorila na pitanja <3

    pogledaj moj blog i pretplati se ako nisi :) http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Super je procitati ovako nesto. Upoznati bolje jedna drugu
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Ajmeee, ne mogu vjerovati da sam ja tvoj prvi citatelj :D
    Tako mi je drago sto si mi se toliko razveselila :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши