среда, 16. децембар 2015.

Winter photos on We heart it - collab post sa Milicom :)

Danas je u pitanju jedan collab post koji radim u saradnji sa sjajnom blogerkom Milicom (link njenog bloga cete moci da nadjete na kraju posta)  i mnogo mi je drago zbog toga <3 <3 <3
Na We heart it-u sam pronasla neke jako lepe slike zimem, tako da uzivajte :D


   






































To bi bilo sve za danas, a ja se stvarno nadam da vam se slike dopadaju <3 <3 
Evo sada i linka Milicinog bloga:
http://alwaysbepositiveee.blogspot.rs/

10 коментара:

  1. Post je sjajan! Jako mi je drago da smo saradjivale! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Sve slike su savrsene,bas su me inspirisale,predivan post draga Nera <3!

    Imam slican post---->perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Hvala ti, bas mi je drago sto ti se dopada moj izbor slika <3 <3 Potpuno te razumem sto se tice We heart it posto ga i ja obozavam i trebalo mi je 5 sati da se odlucim koje slike da stavim za danasnji post haha :D <3

      Избриши