уторак, 19. јул 2016.

10 ideja za postove koje mozete iskoristiti u manjku inspiracije :)

Danasnji post je za sve blogere koji se ne pridrzavaju samo jedne teme postova za svoj blog, vec za one koje pisu ,,mesovite'' postove (ako mogu tako da ih nazovem). Hajde, priznajte mi koliko puta vam se desilo da vam inspiracija odluta na drugom kraju sveta i da onda vas mozak ostane totalno prazan, bez ijedne jedine ideje za novi post? Milion, 100 biliona puta? O da, ja vas potpuno razumem. I bas zbog toga stizem u pomoc :D Necu vise odugovlaciti, smestite se udobno u vase mekane stolice, uzmite neku hladnu limunadu i uzivajte u nastavku ovog posta :D



1) Prva ideja je da napisete post u kome cete podeliti neko vase znjanje sa vasim citaocima. Znaci, mozete pisati o nekim stvarima koje ce biti korisne za pocetnike u svetu blogovanja (recimo kako napraviti baner...) ili neki drugo znanje koje bi moglo pomoci ostalim ljudima. Ima toliko ideja, samo je potrebno ukljuciti mozak :D

2) Sledeca ideja je da napisete neki post kojim cete motivisati ljude. U njemu mozete pisati neke uzbudljive citate i motivacione slike, kao i davati neke vase savete kako pronaci motivaciju ili inspiraciju.

Haha, istina :D


3) Treca ideja je da pisete o vasim vrlinama ili manama, kao i o vasim pozitivnim ili negativnim koracima u zivotu. Mislim da je ovo bas super ideja.

4) Ukoliko nemate inspiraciju za pisanje, post mozete zameniti kvalitetnim slikama. Ako umete lepo da fotografisete najbolje bi bilo da uslikate gomilu slika i objavite u vasem postu, a ukoliko nemate uslova za to, onda na internetu postoji gomila sajtova na kome mozete pronaci predivne fotografije :) Dovoljno je da osmislite dobar naslov, napisete nekoliko recenica u vasem postu i dodate mnooogo slika i vas post je gotov.

5) Smislite neke nove rubrike, one umeju biti jako interesantne. Kada smislite naslov rubrike, ideje za naslov posta ce ici znatno lakse i time cete ustedeti vase vreme.

6) Pisite vase misljenje o nekim novim trendovima, bilo da su oni losi ili dobri.

7) Mozete pisati o vasim idejama za postove. Meni su ovakvi postovi zaista korisni, a nadam se da se i vama dopadaju. Pisite mi misljenja u komentarima <3

8) Osma ideja je da pisete najzanimljivije ispovesti, ukoliko ste i vi veliki fan ovog sajta poput mene :D



9) Mozete pisati liste. Ovo zvuci kao totalno neoriginalan post, ali ukoliko smislite neku zanimljivu listu to moze postati jako kvalitetan post. Tako da, uz malo vase kreativnosti dobicete jako zanimljiv i super citan post :)

10) I deseta ideja je da mozete osmisliti vas licni tag, a to moze biti bas, bas puuuno uzbudljivo :) 

Bonus ideja: Ako ste veoma kreativni, onda mozete da osmislite neki challenge koji bi mogli da urade svi blogeri (pa zar samo youtuberi mogu da rade challenge) :D

Ok, ok, shvatam da je ovaj post jako kratak, ali potrudicu se da sledeci bude duzi. Nadam se da lepo provodite raspust i moram vam se izvinuti sto juce nije izasao post, ali tek sam jutros dosla iz sela. Vidimo se u sledecem postu! :) <3

27 коментара:

  1. Sviđaju mi se ovakvi korisni postovi! Ja sam bas danas napravila post o svojoj listi, točnije o pjesmama pa ako zelis mozes ga pogledati :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđaju mi se ovakvi korisni postovi! Ja sam bas danas napravila post o svojoj listi, točnije o pjesmama pa ako zelis mozes ga pogledati :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post draga moja Nera i jako koristan <33!Toliko puta ne znam sta da pisem,a sledeci put kad se to desi vraticu se na ovaj tvoj post <33 :)!Predivnoo!!!Uvek me odusevis idejama :)!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja uvek, ali uvek imam ideja za gomilu dana redovnog blogovanja, ali onda počnem da pišem i nisam zadovoljna pa sve obrišem... U svakom slučaju, ti imaš sjajne ideje, sigurno će ovaj posz koristiti mnogima! :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post i ideje :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. hej,zdravo svima.Ja sam nova na blogu i potrebna mi je pomoć oko početka.Jer i vi sami znate da je svaki početak težak,pa tako,ako želite,možete li se učlaniti u moj blog ---> saskadiary.blogspot.com . I unapred hvala svima♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super ideje za postove! Divan post draga moja <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideje i saveti, sigurna sam da ćeš nekome pomoći :)
    Hvala ti što si ovo podelila sa nama, draga Nera :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  9. Sve ideje su jako zanimljive. Hvala ti na njima haha :D
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -new post :)

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicne ideje! Zaista, sve su jako zanimljive, bas si mi dala inspiraciju. 2 ideju sam vec osmislila, pa ce uskoro biti i takav post. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Ovo je zaista spas u zadnji čas. Kada dodje do inspirativne blokade, definitivno se vraćam na ovaj post :)

    Uclanjena sam i pratim tvoj blog, jako bi mi značilo kad bi ti pgledala moj blog i uclanila se na njega!
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Mnogo mi se svidjaju ideje! Moja inspiracija, nazalost, cesto odluta na drugi kraj sveta, ali sledeci put kada bude resila da me ostavi, uradicu neki od navedenih postova. Hvala ti!

    btw, post o MIRU na mom blogu, posetite: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Super ideje. Ja jedan dan imam 5 ideja za post i odmah zapisujem sve, a nekada nemam pojma o cemu bih pisala haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Pre svega, odlična ideja za post i verujem da će ovo svima koristiti, dakle ovo je tip posta broj 1. :D Mislim da ću ubuduće kada dobijem 'kreativnu blokadu' pročitati ovaj post, ideje su odlične draga.❤❤❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши