среда, 11. јануар 2017.

Slike poznatih zvezda kada su bile mala deca :)

Pre svega, moram da vam se izvinim na neredovnosti, zaista sam se pogorsala u poslednje vreme, ali obecavam vam da cu se od danas truditi da objavljujem post jednom nedeljno, kao i pre, jer niste zasluzili da budem ovoliko neredovna. Jednostavno, od toliko obaveza sam pocela da zanemarujem blog, a to stvarno nije u redu sa moje strane. Tako da, izvinite molim vas, moracu da se popravim :D A sada, predjimo na post :)

Da li ste se ikada zapitali kako su poznati nekada izgledali kao mali? Ja jesam, i to 100 puta. Ja sam osoba koja obozava da prelistava tudje ili svoje albume sa slikama, to me bas zabavi :) Je l' vi volite to da radite? Prelistavajuci neki casopis, naisla sam na sliku jedne male devojcice i na pamet mi je palo kako ja mogu napraviti post o tome kako su poznati nekada izgledali. Znam da je tema danasnjeg posta totalno nevezana za ovo zimsko vreme, ali jednostavno sam imala inspiraciju za pisanje ovakve vrste posta.  Necu vise da odugovlacim posto pretpostavljam da ste nestrpljivi, tako da mozemo da krenemo :D

Prva zvezda je jedna strana glumica Esli Benson. 100% je znate ukoliko ste gledali sjajnu seriju ,,Pretty little liars'', posto je tamo glumila jednog og glavnih likova. Ja nju obozavam, preslatka je :) 




Sledece su zvezde benda ,,One direction''. Bili su pravi slatkisi kada su bili mali, mada izgled im se nije bas previse promenio :D Iskreno, kao mali meni je nasladji Harry, mada i Louis je tu negde :) Sada, uzivajte u slikama :) 

Harry Styles



Niall Horan



Liam Payne



Louis Tomlinson (ovaj prvi)



Zayn Malik (prvi na slici)




A sada, jedna jako zanimljiva slika pevacice Beyonce :D Iskreno, nikada ne bih sama prepoznala o kojoj pevacici se radi, da nije stavljena slika pored :D



Lady Gaga se nije bas mnoogo promenila tokom svih tih godina, evo, uverite se i sami :)



Evo i jedna slika pevacice Adele :) Podseca me na moju sestru od tetke kada je bila mala (koga jos to zanima Nera, jaaaoj, al' si dosadna) XD



Sigurna sam da cete sami otkriti o kome se pevacu radi, tako da vam necu otkrivati ime, vec pogledajte sliku ispod i ukljucite mozdane vijuge (mada verovatno se necete mnogo pomuciti) :D 



A sada, da predjemo na sportiste. Evo jedne slike slavnog Novaka kada je bio mali. Od malih nogu je voleo tenis, sto nam je dokaz da se vezbanjem stvarno nizu uspesi :)



A sada da vidimo i jednog zenskog tenisera, Anu Ivanovic. Oduvek je bila prava slatkica, zar ne? :)



I za kraj, jedna slika Aleksandra Sapica koja mi je izmamila osmeh, a nadam se da ce i vama :D



















I to bi bilo to, zaista se nadam da sam vas zabavila :) Volim vas <3 <3 <3 



16 коментара:

  1. Jako zanimljiv post draga!Vecina se i nije nesto mnogo promenila haha.Harry je bio presladak,nisam znala to do sada xD

    Novi post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš je zanimljivo vidjeti koliko su se ovi ljudi promijenili :)
    I jako zanimljiva tema za post :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  3. Ahahah, ajmee... preslatki su svi za redom, buci buci, hah, nisam mogla vjerovati kada si napisala tko je zapravo <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ahaha crko' od smeha citajuci tvoj komentar, bas ti hvala sto si me ovako lepo nasmejala draga moja <3333

      Избриши
  4. Bas simpatican post! Neke zvijezde su se mnogo promijenile, a neke gotovo da i nisu. Svi su veoma slatki, ali Justin je uvjerljivo bio najsladji :)
    Bas originalna ideja posta
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem sa sa tobom u potpunosti ahaha :D Hvala ti puno na predivnom komentaru draga moja <3 <3 <3

      Избриши
  5. Odlican post. Iskreno ja za ove neke zvjezde kad su bile djece nebih reko da su to oni ! :D
    Pogledaj moj blog -http://samooluka.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши