уторак, 14. фебруар 2017.

Kako provesti Dan zaljubljenih ako si singl? :)

Danas je taj cuveni 14. februar, a ti nemas momka? Umesto da tugujes i da padas u depresiju, mozes, za promenu, da se potrudis da ovaj dan ucinis nezaboravnim, bez obzira sto nemas momka. A i verovatno si cula za ono cuveno ,,no boyfriend no problems'' haha :D E ja sam zato tu, da donesem nekoliko predloga koje mozes iskoristi danas (pa cak iako imas decka). :) Paaa, da se bacimo na posao :D

1) Prvi predlog je da napravite sebi jedan ukusan obrokcic. Ja sam na Leinom kanalu videla ovu ideju, ali sam je malo promenila (izbacila sam krem sir i kackavalj, a ako vi to volite mozete dodati). Pa o cemu se tu zapravo radi? O tome da, umesto da jedete sunku na nacin na koji je jedete uvek, sada to malo izmenite u duhu Dana zaljubljenih. Uzmite modlu (cini mi se da se tako zove haha, ako gresim ne zamerite) u obliku srca i njome isecite hleb i sunku u obliku srca i zatim se ususkajte u krevet i uz ovako sladak obrok, gledajte omiljenu seriju :) Imate ispod i slike celog postupka pravljanja, pa ako me niste razumeli sta sam brbljala, onda ce vam slike sve reci. :D


\





2) Angazujte drugaricu. Nemate decka, ali zato sigurno imate neku drugaricu :) Mozete se dogovoriti da jedna drugoj napisete nekoliko razloga zasto volite jedna drugu i onda da to citate. Mozda taj poklon nije od decka, ali svakako cete se osecati vrednom i voljenom, bez obzira na to sto nemate decka. A i plus cete imati poklon kojeg cete moci da cuvate do kraja zivota i da se uvek radosno prisecate vaseg tinejdzerskog zivota :)



Poklon od moje drugarice za mene :)

3) Za sledeci predlog ce vam opet biti potrebna pomoc drugarice. :) Mozete izaci u neki kafic u vasoj okolini. Ja sam sa moje dve drugarice narucila toplu cokoladu, a vi mozete sta god vam se dopada. :) A i plus, mozda se tamo bude nalazio neki slatki momcic koji takodje nema devojku, a zeli je, ko zna. ;) 


4) I poslednji predlog jeste najmanje kreativan, ali svakako mislim da nije mnogo los. Mozete citati neku lepu knjigu i jesti neku zdravu hranu. Imate dve koristi - jacate imunitet i obogacujete svoj recnik, pa zar to nije divno? :) Ja trenutno citam ,,Zive rane'', autobiografiju pevaca grupe ,,Red Hot Chili Peppers''. Je l' vi citate nesto ovih dana? :)


I to je to, znam da je post jako kratak, ali i juce i danas na trentutke nije bilo struje i taman kad krenem da pisem post, struja nestane, pa sam bila na kraju zivaca :'D Tako da, ne zamerite mi, potrudicu se da sledeci bude duzi <3333

5 коментара:

  1. Predddiiivan post draga moja <33! Fotografije i sam tekst su krajnje originalni, ja sam odusevljena <33! Ljubim te puuno <33!
    -inace stiglo mi je tvoje pisamce odusevljena sam <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnooooooogo ti hvala Andjiiice <3 <3 Previse mi znaci vasa podrska i pohvale :) Znam da moje pismo nije ni upola divno kao tvoje, ali svakako se nadam da te je barem malcice obradovalo :) <3

      Избриши
  2. Predivan post draga, tema je originalna, oduševila si me!
    Posebno mi se sviđa ovo sa porukicama za najbolje prijateljice. Imaš predivan blog, učlanila sam se <33

    Chanceux

    ОдговориИзбриши